کوثر جونکوثر جون، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

نورچشمم، ثمره زندگیم

زحمات خاله جونات برای تولدت

1390/6/22 14:17
نویسنده : مامان جون
771 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارک عزیزم

می خوام برات از کسانی بگم که خیلی دوستت دارن و خیلی برای جشن تولدت زحمت کشیدن.

خاله جونات:

خاله جون زهرات،که از خیلی وقت پیش مدام می پرسید که کی می خوایم برای تو تولد بگیریم و حتی توی مسافرتشون هم مدام برای تولد تو هدیه های جور واجور می خریده. و اونقدر ذوق داشت که از صبح تولدت خونه ما بود تا اتاق رو خوشگل کنه .

خاله جون فائزه ت ، با اینکه حسابی خسته بود ، کلی برای سرخ کردن پیراشگی ها کمکم کرد .از هدیه هایی که برات گرفته بود معلوم بود که همه حواسش جمع تو بوده تا چیزهایی رو برات بخره که دوست داری.

خاله جون فاطمه ت ، مثل همیشه همه جا کمک مامانته، مثل روزهایی که من دانشگاه می رفتم و اون بی دریغ از تو مراقبت می کرد ، این بار هم از اول تا پذیرایی مهمون ها در کنارم بود. خیلی برات زحمت کشیده ، من که نتونستم اما امیدوارم وقتی بزرگ تر شدی خودت قدردان زحماتش باشی.

خاله جون نیره ت ،مثل همیشه خوش سلیقه بود و صاحب نظر ،نظر اون برای تزیین دیوار بهترین بود و هدیه اش هم مثل همه خوبی هایش ، بهترین بود.

خاله جون سمانه ت(دوست صمیمی مامان جونت): خیلی تو رو دوست داره و هدیه اش برای جشن تولدت ، مثل دل دریایی اش بسیار سخاوتمندانه بود.

مامانی (مادر مامانت) خیلی دوستت داره و تا الان خیلی برات زحمت کشیده حتی می تونم بگم از منم بیشتر برات زحمت کشیده و اگه راهنمایی های مامانی نبود ...همیشه برای تو بهترین ها رو تهیه کرده این بار هم برای تولدت بهترین هدیه رو داد.آقا جونت (پدر مامانت) هم مشهد نبود و نتونست برای تولدت بیاد.

خانم دایی جونت ( البته دایی مامانت) و دختراشون هم زحمت کشیدن و اومدن و هدیه مفیدی با یک شاخه گل قشنگ هم برات آوردن.

نو گلم یادت باشه خوبی ها و محبت های بی دریغشون رو فراموش نکن و همیشه قدر دان محبت هاشون باش.

 

جشن تولد دو سالگی کوثر جان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)