کوثر جونکوثر جون، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

نورچشمم، ثمره زندگیم

وقت تنگ است...

1392/9/14 19:55
نویسنده : مامان جون
713 بازدید
اشتراک گذاری

شب جمعه است آقا

و شما منتظری

منتظر که شاید دل من برگردد

که شاید فرج قلب من از راه رسد

انتظار فرجی نیست مرا ...

کوثر عزیزم ، ریحانه عزیزم

این اولین پستی است که برای هر دو تا تون می نویسم. الان ریحانه جان حدود دو ماه و نیمه شده . از ریحانه عذر می خوام که خاطراتش رو ننوشتم . اما سعی می کنم در اولین فرصت این کار رو بکنم.

دخترای گلم

مدتی است اضطراب دارم یا دلم می خواد اضطراب داشته باشم! اضطراب لحظه هایی که دارم از دست می دم. لحظه هایی که قراره برای تک تکشون جواب بدم . 

این اضطراب باعث شده تکلیفم با خودم روشن بشه . باعث شده هر کاری می خوام بکنم از خودم بپرسم چی بدست میارم چی از دست میدم ؟

مثلا چند روز پیش می خواستم برای آزمون ارشد ثبت نام کنم . این سوال باعث شد فکر کنم به اینکه با وجود شما دو تا گلم که الان هر دو تا تون شدیدا به توجه من احتیاج دارید و شروع به درس خوندن کردن مستلزم بهم زدن آرامش خانواده مونه و این آیا ارزشش رو داره ؟

و ثبت نام نکردم!

نور چشمانم

عزیزان دلم

داره زمان به سرعت می گذره و من در خم کوچه اول موندم اونوقت چطور تو این زمان کمه عمر می تونم به خدا برسم! این سوال هم اضطرابم رو زیادتر می کنه .

کودکانم

برای مادرتون دعا کنید که راهی رو شروع کرده که اگه ولش کنه و یا زمین بخوره شاید دیگه هیچ وقت نتونه بلند بشه و شاید دیگه هیچ وقت نتونه به خدا برسه ...

برام دعا کنید ...

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

محدثه
17 مهر 93 23:14
سلام وبلاگ بسیار قشنگی بود از دیدن دختران زیبایتان بسیار خوشحال شدم امیدوارم مثل مامانشون با درایت بشن. کار خیلی خوبی بود . فکر کنم بعدن باید برای ریحانه خانم هم فایلی باز کنید البته بچه های دوم معمولا خودشون بلدن چی جوری راه تو دل باز کنن! راستی شعرتون هم بسیار زیبا بود یه خانم مهندس راهنمای خوب و شاعر . موفق باشید
ساسان اس ام اس
15 دی 93 18:13
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان